If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Голфа душа няма... Алфата има... и то каква... Никакви пари и никакъв ВАГ не могат да купят тази душа... (точките са замисляне... или поне опит за такова)
Абсолютно си прав. Е те тая душа ми взе здравето и доста финанси. Други "плюсове" не съм видял от нея. Естествено, че е готино сутрин да запалиш и да се чудиш какъв е днешния "номер". Става малко като един американски празник, когато децата ти звънят на вратата и питат "лакомство или номер?" с малката разлика, че лакомства не съм видял, а номерата са толкова, че не мога да ги запомня вече. Но пък какво толкова... друго като няма поне "душата е останала"
Абсолютно си прав. Е те тая душа ми взе здравето и доста финанси. Други "плюсове" не съм видял от нея. Естествено, че е готино сутрин да запалиш и да се чудиш какъв е днешния "номер". Става малко като един американски празник, когато децата ти звънят на вратата и питат "лакомство или номер?" с малката разлика, че лакомства не съм видял, а номерата са толкова, че не мога да ги запомня вече. Но пък какво толкова... друго като няма поне "душата е останала"
Дани, ти сега от Ку-4-ката ли се оплакваш, или от TS-а?
Защото аз от моя TS съм доволен. Не ме е оставял на пътя и не съм се охарчил кой-знае колко по него(според менобаче, а един приятел като ми видя списъка по поддръжката и щеше да припадне), а удоволствие на пътя определено ми доставя!
Дани, ти сега от Ку-4-ката ли се оплакваш, или от TS-а?
Защото аз от моя TS съм доволен. Не ме е оставял на пътя и не съм се охарчил кой-знае колко по него(според менобаче, а един приятел като ми видя списъка по поддръжката и щеше да припадне), а удоволствие на пътя определено ми доставя!
Абсолютно си прав. Е те тая душа ми взе здравето и доста финанси. Други "плюсове" не съм видял от нея. Естествено, че е готино сутрин да запалиш и да се чудиш какъв е днешния "номер". Става малко като един американски празник, когато децата ти звънят на вратата и питат "лакомство или номер?" с малката разлика, че лакомства не съм видял, а номерата са толкова, че не мога да ги запомня вече. Но пък какво толкова... друго като няма поне "душата е останала"
Не че давам акъл, не че не можеш да се оплачеш..и аз съм го правил, ама е много лесно решението,ако си разочарован-сменяш...това е. Мит е обаче ,че немските и японските са най-яките ,а наще са кошари...мит и глупост.
И те си имат ядове и то не малко. За съжаление кофти медии срещу много парички сформират кофти обществено мнение изразяващо се в купуване на едно и некупуване на друго...
На скоро говорих с един познат,кара А3 и ми обясни ,че на гениалния му автомобил му се сваля бронята ,радиатора,всичкивидове кори и подкалници и трубопроводи за смяна на консумативи и естествено това се калкулира после в касовия бон. Ама за това не се говори..говори се ,че алфите са кошници и като питам "що" -отговора е "еми нямат много модели..и дрън-дрън" ,ама това не значи ,че тези модели дето ги има са лоши-напротив
В крайна сметка всеки може да кара каквото пожелае, но за мен Алфа остава марката която ще карам винаги
Skoda Superb II 2.0TDI Laurin&Klement EX-Alfa Romeo 166 2.4 JTD '99 Edizione Sportiva EX-Volvo S80 2.5D Summum
Не че давам акъл, не че не можеш да се оплачеш..и аз съм го правил, ама е много лесно решението,ако си разочарован-сменяш...това е. Мит е обаче ,че немските и японските са най-яките ,а наще са кошари...мит и глупост.
И те си имат ядове и то не малко. За съжаление кофти медии срещу много парички сформират кофти обществено мнение изразяващо се в купуване на едно и некупуване на друго...
На скоро говорих с един познат,кара А3 и ми обясни ,че на гениалния му автомобил му се сваля бронята ,радиатора,всичкивидове кори и подкалници и трубопроводи за смяна на консумативи и естествено това се калкулира после в касовия бон. Ама за това не се говори..говори се ,че алфите са кошници и като питам "що" -отговора е "еми нямат много модели..и дрън-дрън" ,ама това не значи ,че тези модели дето ги има са лоши-напротив
В крайна сметка всеки може да кара каквото пожелае, но за мен Алфа остава марката която ще карам винаги
Браво това е хубаво.
Alfa 155 1.7,1.8 ex
Alfa 166 2.4 3 ex
155 1.8 MY 95 sport
Не че давам акъл, не че не можеш да се оплачеш..и аз съм го правил, ама е много лесно решението,ако си разочарован-сменяш...това е. Мит е обаче ,че немските и японските са най-яките ,а наще са кошари...мит и глупост.
И те си имат ядове и то не малко. За съжаление кофти медии срещу много парички сформират кофти обществено мнение изразяващо се в купуване на едно и некупуване на друго...
На скоро говорих с един познат,кара А3 и ми обясни ,че на гениалния му автомобил му се сваля бронята ,радиатора,всичкивидове кори и подкалници и трубопроводи за смяна на консумативи и естествено това се калкулира после в касовия бон. Ама за това не се говори..говори се ,че алфите са кошници и като питам "що" -отговора е "еми нямат много модели..и дрън-дрън" ,ама това не значи ,че тези модели дето ги има са лоши-напротив
В крайна сметка всеки може да кара каквото пожелае, но за мен Алфа остава марката която ще карам винаги
Интересно изказване. Напомня ми на мое такова от преди 2 години... Фаза 1 е фенщината, а фаза 2 е разума - и като дойде фаза 2 се замисляш, че няма нищо специално за да караш Алфа (говоря за нашите Туин Скрапови модели, а не за истинските машини).
А истината за много от феновете е, че си купуват Алфа не за друго, а защото е евтина. Аз също се радвам на 145-цата си, но не мога да си затварям очите пред фактите.
Интересно изказване. Напомня ми на мое такова от преди 2 години... Фаза 1 е фенщината, а фаза 2 е разума - и като дойде фаза 2 се замисляш, че няма нищо специално за да караш Алфа (говоря за нашите Туин Скрапови модели, а не за истинските машини).
А истината за много от феновете е, че си купуват Алфа не за друго, а защото е евтина. Аз също се радвам на 145-цата си, но не мога да си затварям очите пред фактите.
Е ти пък...
Аз съм карал да видим...
VW Polo 1.4 16V, Polo 1.4 MPI, VW Golf 5 1.9TDI;
Opel Astra 1.6 16V Ecotec, Opel Astra 1.7TDCI, Opel Corsa 1.3TDCI;
Skoda Oktavia 1.9TDI, Skoda Superb 2.0TDI;
Peugeot 306 1.6 16V;
Suzuki Liana 1.3 (90cv), Suzuiki Swift 1.4 16V;
Rover 214;
Lancia Delta 2 1.6 8V;
Daewoo Espero 2.0
Alfa 156SW 1.9JTDm 16V и моята си 145 1.4TS
И сигурно пропускам нещо.. но никоя от изброените не ми доставя същото удоволствие като моя TS
Дизеловата алфа също беше приятна за каране.
Интересно изказване. Напомня ми на мое такова от преди 2 години... Фаза 1 е фенщината, а фаза 2 е разума - и като дойде фаза 2 се замисляш, че няма нищо специално за да караш Алфа (говоря за нашите Туин Скрапови модели, а не за истинските машини).
А истината за много от феновете е, че си купуват Алфа не за друго, а защото е евтина. Аз също се радвам на 145-цата си, но не мога да си затварям очите пред фактите.
Евала за това мнение. А що се отнася до 145 (сигурно 1/3 от "феновете" на Алфа в тоя форум), ми какво да кажа? Имама си вече и аз 145-ца и мога смело да кажа, че тая кола е мноооого малко Алфа и предимно е Фиат. А Фиат е по-близа до ФВ, отколкото до Алфа. Повечето в тоя форум не са запалвали дори шестак на Алфа. Много не са карали класически мотор на Алфа или боксер на Алфа, но се имат за много запалени "Алфисти". Странно, но факт.
Иронията е в това, че в тая тема (и в други подобни) тези, които най-яростно защитават Алфа и Фиат, всъщност са виждали само истинска Алфа и никога не са я карали. Говорят за душа, без да знаят какво е това.
В 145 имало душа? Ма моля ви се, че то в нея се седи като в бус. Това не мога да го преживея никак. Таблото е изключително грозно и сделано (особено в първите версии), цялата кола е много висока, и после била Алфа. Стииииига. Функционалност в 145 - слаба. Дори радиото е на място, където седи и на Фиат Типо (демек на лошо). Оборотомерът е по-малък от скоростомерът. Това е недопустимо за една истинска Алфа. На мен лично не може да ми достави удоволствието, което съм получавал сядайки зад волана на всяка стара Алфа. Цялата кола е предимно Фиат и след това Алфа. Пък после сме Алфисти. Малко смешно е вече, защото изказванията са точно като тези във ФВ форума. Мойто си е най-хубаво и друго няма. Стига вече. Светът вече не е същият и няма да бъде такъв какъвто е бил. Алфа също. Още по-малко пък с Фиат, които просто не сипват пари в марката. Напротив изсмукват я. Изсмукаха вече Ланча, защо си мислите, че на Алфа ще и се размине.
Варианта ФВ на мен ми изглежда добре, защото имат правилна политика за развитие и наливат пари. Без наливане на пари няма как да се получи.
+ 1 и от мен. Не виждам защо тази тема се превърна АлфаvsДругите. Дали са добри или лоши коли - пазара го е казал. Дали при ВАГ ще е по-добре? Може би? Но пак няма да бъде това, което мечтят "старите" фенове на марката. Да не говорим и, че вече няма и да е италианска. Бъдещето? Може и да не е толкова зле като се има предвид 4С. Т.е. ако продължат в тоя дух. Или може да стане отвратително, ако ни се случи същото като на Ланча.
Alfa Romeo 159 1.9 JTDm Ti - "новата" - 150 млади кончета и едно дърто магаре зад волана exAlfa Romeo 156 1.9 JTD - червен трактор- 105 одъртели коня и 1 кьопаво магаре зад волана
Евала за това мнение. А що се отнася до 145 (сигурно 1/3 от "феновете" на Алфа в тоя форум), ми какво да кажа? Имама си вече и аз 145-ца и мога смело да кажа, че тая кола е мноооого малко Алфа и предимно е Фиат. А Фиат е по-близа до ФВ, отколкото до Алфа. Повечето в тоя форум не са запалвали дори шестак на Алфа. Много не са карали класически мотор на Алфа или боксер на Алфа, но се имат за много запалени "Алфисти". Странно, но факт.
Иронията е в това, че в тая тема (и в други подобни) тези, които най-яростно защитават Алфа и Фиат, всъщност са виждали само истинска Алфа и никога не са я карали. Говорят за душа, без да знаят какво е това.
В 145 имало душа? Ма моля ви се, че то в нея се седи като в бус. Това не мога да го преживея никак. Таблото е изключително грозно и сделано (особено в първите версии), цялата кола е много висока, и после била Алфа. Стииииига. Функционалност в 145 - слаба. Дори радиото е на място, където седи и на Фиат Типо (демек на лошо). Оборотомерът е по-малък от скоростомерът. Това е недопустимо за една истинска Алфа. На мен лично не може да ми достави удоволствието, което съм получавал сядайки зад волана на всяка стара Алфа. Цялата кола е предимно Фиат и след това Алфа. Пък после сме Алфисти. Малко смешно е вече, защото изказванията са точно като тези във ФВ форума. Мойто си е най-хубаво и друго няма. Стига вече. Светът вече не е същият и няма да бъде такъв какъвто е бил. Алфа също. Още по-малко пък с Фиат, които просто не сипват пари в марката. Напротив изсмукват я. Изсмукаха вече Ланча, защо си мислите, че на Алфа ще и се размине.
Варианта ФВ на мен ми изглежда добре, защото имат правилна политика за развитие и наливат пари. Без наливане на пари няма как да се получи.
Стига я фали тая 33-ка ми дай да обърна едно кръгче да видя кво толкова се радваш като бебе на цица, тази тема много се измести настрани има си друга тема за това: http://clubalfaromeo.com/forum/showt...=37688&page=40
А и въолбще не е v2 ами някъде v3 или v4.
Като ще се плюят коя малка е по-добра по добре фоворете с факти, цени модели години, характеристики. Другото не тежи, само приказки във въздуха.
Едно е истина. Алфа отдавна не превъзхожда по спортни характеристики другите марки. Но действително вижте епизода на Top Gear с 8C какво казва Джереми Кларкстън, Алфа е сърцето...
... Дори радиото е на място, където седи и на Фиат Типо (демек на лошо)....
Много си прав.
Е това направо ме съсипва.... не може да направиш кола, при която за да си сменяш радиото или песните на плейъра трябва да си на 2ра, 4та или задна.
А като допълнение на твоя пост ще добавя, че половината ни "алфисти" не са си купили алфата, а са я получили на принципа "тате тази ми харесва" и тъй като 145-цата е евтина като първоначална инвестиция са я получили. И от следващия ден са "най-запалените алфисти". Май си прав, че заприличваме на един друг форум...
Вие леко се уляхте
И в 2 те от подписа усещането е доста по-различно от еквивалентни модели в същия клас и сходни години.
Ма били Фиат... хубуу ама усещането е различно дори от Фиат, па за сравнение с ФВ групата е направо смешно.
Останалите среден клас марки няма и да ги намесвам...
Или искате да се сравняваме с коли дето струват х2 ... и пак да сме отгоре?
Welcome to the real world
Алфа Ромео 156 2.4 JTD (01г.); Алфа Ромео 146 1.9 TD (98г.); Лада 21051 - Бивша.
Вие леко се уляхте
И в 2 те от подписа усещането е доста по-различно от еквивалентни модели в същия клас и сходни години.
Ма били Фиат... хубуу ама усещането е различно дори от Фиат, па за сравнение с ФВ групата е направо смешно.
Останалите среден клас марки няма и да ги намесвам...
Или искате да се сравняваме с коли дето струват х2 ... и пак да сме отгоре?
Ето за такъв обективизъм говоря. Не знам боби33 що си толкова негативно настроен. Ако ви чуе човек ще ррече ,че сме фенове на москвич , че и те сигурно се радват и са горди с колите си повече от нас. Ревете като невести тука...на кофти място било радиото...майко мила... на БМВ 3 серия около 2000г при 80 % от колите им се ОТПАРА ЗАДНИЯ МОСТ от шасито...ама е никой не говори ,че са щайги...
А Жулиета е най-сигурния компактен автомобил в света...понеже е кошара,фиат и няма душа..
Skoda Superb II 2.0TDI Laurin&Klement EX-Alfa Romeo 166 2.4 JTD '99 Edizione Sportiva EX-Volvo S80 2.5D Summum
Боби, а ти що си взе 145-ца?
'Земи си нещо старо. Толко ли нямаше възможност да седнеш да покараш някоя 145 и да видиш, че е фиат и че не те кефи, ми трябваше да си купуваш?
П.П. Айде и аз да поспамя - пряко сравнение между моя бивш 1.8 ТС (145)- 1997 и Хонда Акорд 2001г (1,8 ).
Разходи по подръжка- разходите на Алфата бяха много по ниски от тези на хондата през първата година. През втората смених двигателя на 145-цата и пак останаха по ниски от Хондата (там други неща правиха по хидравликата на Хондата)
Алфата вървеше повече от Хондата,но по малко комфортна а като пробег Алфата измина повече километри защото Хондата по дълго чакаше доставка на части.
Да фиатче е 145-цата, но повече ми харесваше усещането в нея от колкото в 156-цата ми. Но пък 145 е по зле от 164, 155 и ГТВ-то ми. ( последните само с алфови мотори) иначе по принцип съм съгласен с Bobi_33 и Дани (Sapper)
Comment